top of page
maim_banner_2.png

IP-телефонія
на базі 3CX

АТС, внутрішній чат, відеоконференції,

інтеграція з сайтом і CRM.

Працюйте в хмарі або на локальному сервері.

*вартість підключення від $43 + ліцензія на рік безкоштовно

Гарантія високої якості зв'язку

Оперативна підтримка 24/7

Управління та запис дзвінків

Захищений канал зв'язку

Інтеграція з усіма популярними CRM

Економія на дзвінках за кордон

Алгоритми розподілу викликів

Вигідні тарифи

Що таке
IP-телефонія?

Принцип роботи простий: ваш голос із телефону перетворюється в цифровий формат, стискається та передається через Інтернет. На іншому кінці ваш голос приймається та відтворюється, щоб співрозмовник міг вас почути.

IP-телефонія має багато переваг перед фіксованим зв'язком: вона легко масштабується, дозволяє інтегруватися з CRM і керувати дзвінками, а також дає можливість налаштувати автовідповідач, що зменшить навантаження на відділ менеджерів.

shutterstock_2124861245 (1).jpg

Особливості нашого рішення

Здійснення, прийом і переадресація дзвінків

Ви можете зателефонувати контакту, вибравши будь-який підключений пристрій: смартфон, настільний телефон або

веб-клієнт. Під час розмови ви можете переадресувати виклик або з’єднати його з будь-яким іншим контактом.

1.png
2.png

Чат, аудіо- та відеоконференції з колегами для

зручної комунікації

Алгоритми 3CX дозволяють створювати конференції з більш ніж 100 учасниками без втрати якості та зависань. Також є можливість безпечно листуватися і відправляти файли у вбудованому чаті.

Мобільні програми для iOS та Android

Ви завжди можете контролювати та здійснювати дзвінки завдяки додатку на вашому мобільному телефоні.

3.png
4-1.png

3CX Live Chat & Talk

Ви можете інтегрувати чат на сайт, щоб ваші оператори могли швидко закривати запитання відвідувачів. Чат можна інтегрувати за допомогою плагіна WordPress або модуля javascript.

Запис розмов

Контролюйте якість обслуговування за допомогою запису розмов. Також ця функція дозволить записувати важливі моменти, а при необхідності можна приєднатися до дзвінка для вирішення складних ситуацій.

4.png
Зв'яжіться з нами для впровадження IP-телефонії

Заповніть форму, і наші спеціалісти швидко дадуть відповідь на ваші запитання.

Tел: +38 044 123 45 67

  • White LinkedIn Icon
  • White Instagram Icon
  • White Facebook Icon
form IP telephony

PRO 👍

Функціонал

🔸 Розширення

🔸 Програми для iOS і Android

🔸 Windows і веб-клієнт

🔸 Журнал викликів

🔸 Переадресація зайнята

🔸 Переадресація без відповіді

🔸 Музика на утриманні

🔸 Резервне копіювання за розкладом

🔸 Веб-конференції

до 100 учасників/td>

🔸 Голосова пошта

🔸 Чат для сайту

🔸 Розширення браузера Click2Call

🔸 Інтеграція CRM

🔸 Прослуховування дзвінка в реальному часі

🔸 Транскрипція та пошук розмови

🔸 Статистика та моніторинг у реальному часі

🔸 Обмеження запису дзвінка (запуск / зупинка)

Вартість:

від $260 /рік

Підприємство 👑

Функціонал

🔸 Розширення

🔸 Програми для iOS і Android

🔸 Windows і веб-клієнт

🔸 Журнал викликів

🔸 Переадресація зайнята

🔸 Переадресація без відповіді

🔸 Музика на утриманні

🔸 Резервне копіювання за розкладом

до 250 учасників

🔸 Веб-конференції

🔸 олосова пошта

🔸 Чат для сайту

🔸 Розширення браузера Click2Call

🔸 нтеграція CRM

🔸 Прослуховування дзвінка в реальному часі

🔸 Транскрипція та пошук розмови

🔸 Статистика та моніторинг у реальному часі

🔸 Обмеження запису дзвінка (запуск / зупинка)

🔸 Маршрутизація викликів на основі навичок

Вартість:

від $315 /рік

Наш прайс

Наша компанія в цифрах

10+

років на ринку

100+

інтеграції

20+

сертифіковані інженери

40+

партнери-постачальники

  • 1. Що включає обслуговування ІТ?
    Повний спектр послуг: налаштування, моніторинг, усунення несправностей, безпека, підтримка користувачів аналіз та рекомендації по впровадженню ІТ.
  • 2. Чи можна замовити тільки частину послуг?
    Так, ми пропонуємо як комплексне обслуговування, так і окремі послуги за потребами клієнта.
  • 3. Яка вартість ІТ-аутсорсингу?
    Ціна залежить від обсягу робіт, кількості обладнання та рівня обслуговування. Ми пропонуємо індивідуальний прорахунок.
  • 4. Як швидко реагуєте на запити?
    Час реакції залежить від рівня критичності звернення. Ми працюємо за SLA, тому гарантуємо швидке усунення збоїв та вирішення запитів в узгоджені строки.
  • 5. Що таке ІТ-інфраструктура?
    У кожної компанії можуть бути різні складові ІТ інфраструктури. Зазвичай це: Фізичні та віртуальні сервери Комп’ютерні мережі, комутатори, маршрутизатори та інше мережеве обладнання Бездротові мережі (Wi-Fi) Персональні комп’ютери, ноутбуки Локальні та хмарні сервіси (бази даних, поштові, файлові, веб сервери та інше) Оргтехніка (принтери, сканери, копір
bottom of page